Většina reklam vzniká za účelem podstrčit vám nějaký výrobek, donutit vás něco si koupit nebo něco udělat. Tyto kampaně mají přesně opačný cíl. Původně se zbrojilo proti kouření fotografiemi zničených lidských orgánů a částí těl, v dnešní době se však tyto kampaně snaží zaujmout nápaditějším vzhledem.
Ze studií vyplývá, že antikuřácké reklamy snižují počet hlavně v řadách mladých začínajících kuřáků. Přesto cigarety zůstávají jedním z nejprodávanějších výrobků na světě.
Kouření zabijí. Přibližně 106 tisíc lidí ročně ve Spojeném království zemře následkem kouření.
Myslíte, že to skončí jen u jedné cigarety? Pouze 10% kuřáků je schopných během svého života přestat kouřit.
Nahrávám nádor ...
Je to tak, kouření opravdu mění vaší image.
Nedopalky tvoří skoro polovinu dublinských odpadků.
Těhotné kuřačky rodí děti náchylné k plicním chorobám. Típněte to.
Nejedná se o žádný MALÝ problém.
Pasivní kouření není tak pasivní, jak si myslíte.
Myslíš, že tě kouření udělá hezkou?
Levnější způsob jak vypadat žhavě sexy? Skončete!
Kouření může zabíjí.
Víte, kolik opravdu utratíte za cigarety?